A Mokka a nézők kedvence

A kiemelt kereskedelmi célcsoportokban (4+, 18-49, 18-59) piacvezető a TV2 Mokka, amely egyben a televíziós piac legnézettebb hétköznap délelőtti műsora.


Az RTL Klubon húsvéthétfőn debütált Reggeli magazin első adását kivéve, a Mokkát minden nap jelentősen többen választják. A Mokka átlagos napi közönségaránya április 18-a óta 15,2%, míg a Reggelié csak 7,7% a 18-59 éves korcsoportban.

A Mokkának a 18-49 éves korcsoportban másfélszer annyi, 18-59-ben átlagosan kétszer annyi nézője volt, mint a konkurens reggeli műsornak, a teljes lakosság körében pedig háromszoros a nézőszámbeli fölény. A teljes lakosság körében a két műsor közönségaránya között a legnagyobb különbség április 24-én volt, amikor a TV2 Mokka 20,1%-ot ért el, míg a Reggeli csupán 3,2%-ot.

Forrás: Nielsen Közönségmérés – vizsgált időszak: 04.18.-05.03., TV2 Csoport
Previous
Next Post »